3/23/09 3:47 AM

SIDE INCOME



Salam & Hi Semua...

Post aku kali ni nak citer ngn korang pasal tajuk kat atas tu. m: Ekcelly klu korang prasan kat side bar aku tu ada macam2 kan!!17 affiliate ada, adsense google ada n nuffang ad pun ada. semua tu adalah aku lakukan hanya dengan satu sebab iaitu nak dapatkan side income dari hobi baru aku ni..:) 9

Sayang sekali... sbb sebenarnya, dr dulu lg aku mmg suka ngadap pc n bukak i.net tp masa tu aku x terfikir nk wat menda2 ni smua.. even aku slalu dpt iklan mengenai mda2 nipun.. aku wat duno jer..m: so sapa yang rugi.. aku jugak...12

Anyway back to de story asal.. terbaru sekali aku join YOUTHSAYS.COM setelah terbaca artikel mengenainya dekat blog ISUHANGAT.. m: walaupun usia aku ni dah pun nak mcapai ke 'ending' zaman youth.. Tapi aku join jugak.. (harap aku sempat dpt merasa hasilnya sblm umur aku xpired nt m:)

Sebab nk dbandingkan dngn yg lain2 tu yg ni lagi MUDAH nak dapat MONEY sbb... kita just jawab survey jer 'den' de money will b credited to our ACC alredi... SO apa TUNGGU lagi!! Cepat2 lah klik aku nyer banner YOUTHSAYS.COM tu pastu join...4 MEKASIH3...17m:m:14

2 Comments On "SIDE INCOME"

D' Perfume Says:
March 23, 2009 at 9:24 AM

da klik da pun youthsay tu..n da join da..
gud luck ye..
:p
kalo duit cahaya bulan banyak..
ekino ley tumpang sekaki..
hahaha :p

cahaya bulan Says:
March 23, 2009 at 10:07 AM

Thanks Ekino.. Nanti ajak kawan2 Ekino lak Join Under Ekino Ramai2 ya..:p
Sama2 kita berjaya dapat duit poket..he3