4/27/09 10:52 PM

¥ AwArd dr blAckbErry ¥


Ok.. masih lagi dalam TajuK AwarD. 

Seterusnya aku dapat AwArd ni dari BlackBerrY yg masa tu mmg aku x baper kenal :) dia pun x kenal aku gak, dia bg AwArd ni kat aku sbb masa dia dpt AwArd ni dia terjumpa blog aku...hu3.. Thanks Black BerrY yg sudi bg AwArd ni EvEnthough U just mEt me..:) (kpd sesiapa yg nak info pasal HP Blackberry yg cangih manggih tu boleh click kt nama dia tu ya..:)

So RuleS AwArd ni aku kena PasS these LUVLY AwarD back to 7 People yg aku suka so:

1st : Sure aku akan bg kt kamu Cik EkinO :) kerana beliaulah aku pun menyebok diri gak berblogging kat sini. dan tak pasal2 melekat pulak smpai ke hari ni..:) so u deserve to this award dear..:)

2nd : Aku nak bg kat Cik AngaH sebab beliau seorang blogger yg bagus & beliau juga telah sudi bertandang ke blog aku yg seberapa ni tuk mngajak aku mngutip award kt blog beliau..:)

3rd : Aku nak bg kat IntaN NuruL FatehA, sbb 2 yg sama cam kat atas td.. ;)

4th : Next aku hadiahkan award ni kat NuruL SyuhadA - Si Comel yg baru berumur 18thn :P Njoy your sweet 18 sis..:)

5th : For you Cik AnA FarhanA sbb aku suka blog dia.. dan dia pun bek org nyer..:) kita sesama PurnamA mERINDu..:P

6th : Than to Cik LollY yg CUMEL.. Sama cam Ana diapun nice blogger.. yang penting dia ada kazen yg hencem.. ha3 (boley x aku ngorat kazen kamu> untuk kesekian kalinya ku minta pada mu ...:P)

7th: And Last But Not Least...:) untuk Smua Follower2 yang sudi memeriahkn lagi blog aku yg x seberapa ni dengan KomeN2 IkhlaS yang korang berikan dan juga pada follower2 yang sanggup mjadi sebahagian dr blog aku ni walaupun x komenpun x per ;) ... Sejujurnya Apalah Yg Ada Pada Blog Aku Ni.. But U R Really Nice People.. So This is For U... Jangan Malu2 Kalau Korang Bukak Jer Blog Aku ni Just Copy Paste to & letak kt Blog korang Ok..:) wat cam blog sendiri YA..hi3.. I love U...:)

Happy Blogging Semua .... :)

11 Comments On "¥ AwArd dr blAckbErry ¥"

CAHAYA Says:
April 28, 2009 at 3:16 AM

rajinnye kamu. saya x sempat berblogging pasal award kamu tempoh hari. huhu. :P

have a nice day cahayabulanz!

paan Says:
April 28, 2009 at 6:46 AM

adakah sekarang musim award ?? banyak award yg aku dapat...

fuiyo super follower award..besanya folllower award..

pauhputik Says:
April 28, 2009 at 8:16 AM

aduh semua en3 member2 skunk banyak award, bila la musim nie nak abis.....

D' Perfume Says:
April 28, 2009 at 8:55 AM

yeahhh!!!!

dpt award..

haha :D
thanxs cahaya..

owh ye!award ekino bg cahaya bulan..tak amek lg eh?..

sila amek ye :P

LaDy NaS Says:
April 28, 2009 at 2:10 PM

alaaaaaaa...comeynye award tuuuuu...(terliurnye...)

April 28, 2009 at 5:25 PM

mekasihhhhhhhhhhhh.....
yey!!yey!!!dapat award..tanpa segan silu nk amik blog ni taruk kat blog ana..hehe

April 28, 2009 at 11:57 PM

agagagaga..

tengs laling!

nnt i lak wat award k..

skg xda mase!

owh.

nak TEMOK?

haram.

April 29, 2009 at 12:38 AM

~sis bulan

.tenkiu sis :)

cahaya bulan Says:
April 29, 2009 at 4:42 AM

CAHAYA - takper.. take ur times..:)
have a nice day 2 u 2..:)

PAAN - ya paan.. cam musim durian..hi3.. best kan.. terima dngn hati yg gumbira ya..:)

PAUH PUTIK- nt bila musim durian da abis.. abis la jugak dia..:)

EKINO- da amek da.. da post da..thanks honey... u r d best..:)

LADYNAS - I ada bg u satu award yg len.. nt amek ya..:)

ANAFARHANA- i'm glad u like it Ana..:) terimalah dengan penuh bangganya..:)

MISS LOLLY - u r most welcome..:) take ur time.. i'll b waiting here..:) ok.. TEMOK + CAHAYA = ADA JODOH..HA3

CIK INTANNURULFATEHA - i hope u like it. sis.:)

April 29, 2009 at 4:16 PM

thnks tau cahaya bulan..


hang menyinari hidupku..

eceh!~ :)

cahaya bulan Says:
April 29, 2009 at 5:34 PM

sama2 cik angah.. cahaya ku cukup untuk smua...:) menyinari kamu tuk spjang hayat..hi3..