4/27/09 10:54 PM

¥ 2nd AwArd dr EkInO cOmEl :) ¥


1. letakkan logo award ini ke blog anda.
2. anugerahkan award ini kepada 10 blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra.
3. pastikan anda menyatakan penghargaan ini melalui 'backlink' dengan blog yang anda anggap paling memberikan inspirasi dan mesra dari blog anda.
4. informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka.
5. berbagi cinta & sayang untuk penghargaan ini kepada pemberi anugerah ini.


10 blOggEr bErtUAh Utk mEnErImA AwArd InI!!! :)

pEnErimAnyA AdAlAhhhhhhhhhhhh jEng! jEng! jEng! :-

1. lAdynAs yg cOmEl
- aku suka blog kamu krna aku mmg sangat suka karekter ANA MUSLIM yg comel tu.. dan kamu juga seorg blogger yg baik & mesra

2. En. ArIEy yg hEncEm
- blog Arie ni sangat kemas & tersusun mgambarkn walaupon beliau seorg lelaki, beliau ni pasti pengemas org nya..hi3 (tol ke arie?) lg satu arie blog pertama yg aku jumpa bnyak mberi tunjuk ajar pasal camana nk edit blog.. so apa2 senang la aku leh refer kt blog dia.. sbb seblom ni, mmg pndai2 sdirik cari tnpa panduan.. so dah ada reference kt blog dia nih..senang la ckit..:) thanks arie buat blog yg penuh dngn info pasal blogging....:)

3. fItrIah yg cUtE
- she's really nice gal.. ayat dia yg aku suka 'ooopps terfolo plak!ahaks..keep in touch k!;)kt shoutmix aku. boleh lak dia terfolo.. aku mmg la suka sangat..:P than dr situ i found out she's really nice gal.. blog dia pun leh tahan ComeL cam tuan dia jugak.. so keep it up sis..:)

4. AsyrAf yg mAchO
- asyraf pula dengan bek hati bg aku AwArd. sO aku rAsA sangat gembira tuk bg bAlIk AwArd ni kAt dia. dan yg paling penting kami mempunyai persamaan yg serupa iaitu sukakan lagu2 YUNA... Asyraf I love All Yuna nyer Lagu.. dan aku ada kesemua lagunya..:)

5. sEdErhAnA ItU IndAh bErsAmA Ady ShAm
- En. Ady ku hadiahkan AwArd ni utk kamu sebab kamu sudi dtg info kt chatbox ku pasal contest mu yg best sngt tu. tp malangnya hari ni aku lmbat balik. x smpat nk join contest tu.. so :( x dapat la hadiah.. (x der sagu hati ker? :))

6. fAlsAfAh IslAm bErsAmA En. khUdOrI
- Aku suka blog kamu sebab kat sini leh dapat info tentang Islamic phylosophy..:) so dapatlah lagi menambahkan ilmu pengetahuan kat sini. bagus sangat blog khudori ni.

7. Ed dE wAyAng bOy
- kat sini best sbb boley dpt review tentang movie2 terbaru.. aku suka la.. sbb akupon kaki wayang gak..hi3.. (ada sesapa x nak blanja tngok citer 'WOLVERINE') So pada sesapa yg nk dapatkan review tentang MoviE2 terbaru leh lawati blog Ed ni.

8. En. nOr AzUAn sEOrAng kOntrAktOr hEbAt
- AkU rasa dia sorang kontraktor yg hebat walaupun aku tak pernah deal ngan kamu..:) tapi aku sukakan kamu kerana kita serupa..:)

9. mAkE mOnEy On9 wt drAgOn fly
- Kepada sesiapa yg nk dpt duit mlalui Alam Siber MAYA ni.. blog ni sesuai sangat.. aku suka blog ni sbb boleh dapat info camana nk wat wet on9..:) nice blog...

10. InfO tEntAng hp blAckbErry
- & yg paling special sekali tuk En. Blackberry.. yang sudi memberikan AwArd kat AkU tempohari dan membuat aku rasa sangat bertuah..hi3..En. Blackberry sudilah kamu menerima award dari ku yg x seberapa ni.. tapi ikhlas dari ku untuk mu..hi3 (boleh dpt hp BLACKBERRY free satu x?) 

AWARD yg paling BEST ni pulak adalah datangnya dari
cIk EkInO yang macambiasa selalu ku katakan, dia ni sangatla ComeL, CutE, AdorablE, ETC... EkinO sangat baik sekali, Friendly dan very WarM person. She's very lovely n nice HUMAN BEING. BlOg dia pun SangaT cuMEL cam tuan Dia juga.
klu korang free korang g la visit dia.. mesti korang gembira dpt kawan cam dia. :)
CiK EkinO.. Thanks Agains for Rewarding me with ThiS BestesT AwarD!! :P


6 Comments On "¥ 2nd AwArd dr EkInO cOmEl :) ¥"

This comment has been removed by the author.
protonian Says:
April 29, 2009 at 3:18 AM

thanks for the award. Really appricited it. Don't worry cute girl, i will round up your page for second protonians:showcase

D' Perfume Says:
April 29, 2009 at 8:27 AM

wah!..

berbagai pujian nmpak..
hahaa.. :P

anyway..thanxs!..

love u soo much!..

mlm nih tgk movie sme nak??..

:D heee

cahaya bulan Says:
April 29, 2009 at 12:40 PM

PROTONIANS - I'm glad u enjoy it. U deserve it bcoz i really like ur blogs..:)

Ekino - Mestila NAK..Kalau Ekino sudi blanja MOON yg x berduit ni (hi3)

Fitriah Says:
April 29, 2009 at 5:48 PM

moon!tenkiu bg award kt fit!
terharu!hihi

Unknown Says:
April 30, 2009 at 7:23 AM

moon tQ untuk award ni ..aku rasa amat bangga sekali krn mendapat award ini.Terima kasih kepada keluarga,sahabat handai yg sentiasa menyokong dan membayar bil snailmyx aku sbb kalu xde snailmyx susah jgk aku nak online.Akhir kata jgn anggap award ni utk aku sorg tp award ni adalah utk kita semua.terima kasih..hehehe