5/12/10 6:05 PM

Bilalah Semuanya Akan Berakhir....

Salam...

Aku ingin meminta maaf kepada yang masih sudi bertandang ker halaman rumah aku ni... masih ada lagi folowwer yang sudi mengikut aku sedangkan blog ni dah hampir berbulan2 x bernafas... aku masih lagi sibuk mengatasi masalah yang tak selesai2..insyaallah x lama lagi semua masalah tu akan berakhir..dan aku akan kembali membersihkan rumah aku ni..dan memberi nafas baru pada setiap halaman yang akan datang..

Banyak perkara yang telah berlaku.. apa2pun aku redha pada setiap halangan dan rintangan yang hadir..:) Semoga aku terus tabah dan terus kuat untuk meneruskan perjuangan ku...Semoga kalian pun sama..

Aku mohon mengundur diri dulu... semoga berjumpa lagi nanti..:)

1 bulan purnama:

diriku Says:
July 13, 2010 at 5:58 PM

smoga cpt2 dpt settle =]