5/12/09 1:18 AM

¥ AwArd cOllEctIOn ¥

Salam sumer... 
Award ni da lama aku kutip cuma tak edit dan publish jer.. 
So dari PERAM Award ni lama2 baik aku publishkan diyerorang ..:)


2-2 award Cumel ni dari Asyraf1995... dr asyraf tuk follower2 dia :) - 
terima kasih asyraf :D


Yang Ni Pulak dr Adi Syam - award syam pun comel.. i luv butterfly...:D


dan terakhir ni datangnya dari ARIE... Hensem kan Award Beliau...:)
Terima kasih ku ucapkan kepada semua2 yang sudi memberikan aku AWARD.
Pemberian korang amat aku hargai..:)
(Cam Ucapan Pemenang ABPBH Pulaks..:))
anyway... award aku tak siap2 lagi.. bz lah lately..:D tunggguuuuu..:D


11 Comments On "¥ AwArd cOllEctIOn ¥"

pauhputik Says:
May 15, 2009 at 4:28 AM

hohoho sungguh banyak award en beliau tapi daku sket pon x dengki......

Khairul Says:
May 19, 2009 at 2:10 AM

hye

Ariey Says:
May 20, 2009 at 5:02 PM

bulan..award aku hensem ker hehehe

encik ariff Says:
June 9, 2009 at 12:32 AM

baru lepas terkejut main tic tac toe.
haha.
:P

FdausAmad Says:
June 11, 2009 at 1:26 PM

gua pun nk award boleh?
ni gua nk jemput lu dtg kenduri kt blog gua..FOLLOW baca doa skali lg berkat..yeahh

BLACKID Says:
June 23, 2009 at 1:01 AM

wah keren-keren awardnya, selamat ya..

June 24, 2009 at 5:02 PM

BANYAKNYA AWARD...KOOL

unwanted Says:
August 19, 2009 at 12:04 AM

>>*OFF TOPIC.<<
Salam kunjungan.
Terima kasih kerana menjadi salah seorang follower blog http://unwanted86.blogspot.com..:)

August 27, 2009 at 4:46 PM

blogwalking,

lovely awards. congratz to you.

chris_lim Says:
October 8, 2009 at 5:57 PM

hi fellow bloggers, i've just changed my URL. Hope you will relink me again. thx.

http://chrisblitz.blogspot.com

Juice Says:
December 18, 2009 at 4:43 AM

wah banyak award