4/11/09 12:03 AM

¥ tAg ¥

Tag Dari My Luvly Ms. Ekino... :)


Senaraikan 5 Hadiah Yang Anda Impikan

1. H/P Black Berry
suka sangt kt fon ni, selain drpd features dia yg best giler... fon ni jugak di guna oleh kebanyakan artis international he3

2. MP3 Player Sony 8G-Model NWZ-A729
Suka dngar music dr dlm perot mak lagi..:) so best giler la klu cik Ekino hadiahkan MP3 nih smpena Besday yg ke-TUTTTT tahun ni. :D

3. Digicam Sony - DSLR-A200
aku suka sanga SNAP PIC.. t'utama anak2 buah aku, family n frens...:) so hope sangat 1 day aku boleh pakai digicam canggih ni..:D.. tp kalo ada org hadiahkn lagi best!! :P

4. Sony Home Theater
Boleh ke mintak hadiah cam ni..he3 x taulah sapa yg kaya raya sanggup hadiahkan aku SET yg aku idamkan ni..

5. Book Shelf
aku teringin sangat nak ada Rak Buku yang macam kak Liabrary m'mdgkn buku2 aku skang da x der ruang da dkt rak buku yg sedia ada..:)


5 perkara hebat penah dilakukan

1. Further Study
Masa tu aku da bkerja da b'umur 22thnpun. Aku bekerja sambil belaja kt UiTM.. semua tanggung sendirik..:D

2. Stay kat Rumah Sewa
Mmdangkn aku ni anak bongsu Pompuan. Jadi aku x banyak pilihan melainkn stay ngn abang @pun kakak. So bila aku da 25 tahun baru mereka bnarkan aku duk rumah sewa.. Best giler waktu tu... yalah dapat FREEDOM. Tapi sebenarnya sama jer.. sebb aku mmg jenis yg duk kt UMAH, x banyak bezapun cuma lebih lg INDEPENDENTS...:)

3. Memiliki Kereta Sendiri
Aku x pernah belajar mmdu apatah lg tfikir utk mmiliki krta sdiri. Tapi bila da duk Umah Sewa dngn Bantuan Housemate Ku Cum BFF aku C LIN. Akhirnya aku pndai bawak keta n memiliki keta ku sdri (masa tu gj x bnyakpun tp Lin tolong OTERkan aku nyer PAYSLIP he3)

4. Besday Surprise kat Marriot Hotel
Menda ni happen last year.. Terharu giler when Lin's Family wat Besday Surprise kat aku kebetulan masa tu aku follow diaorg 'relaxing' kt Marriot Hotel Putrajaya.

5. Memiliki Syarikat Sendiri
Akhirnya stelah mengalami pbagai rintangan n dugaan akhirnya aku memilik sykt sendiri. Sekarang aku akan bertungkus lumus tuk Co. aku itu (co. ni aku share ngn BFF aku Lin, kira partner la) Wish all da best K.. Thanks... :)


5 ciptaan yang paling disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi)

1. Alam Semesta
Rasa sangat kagum sangat dgn Ciptaan Allah S.W.T  ni. Dengan bulan, bintang, planet mbuktikn tiada apa yg lebih berkuasa drpd-NYA

2. Bulan
Sebab terlalu indah n x dapat nk dgambarkan dgn kata2. Kecantikannya sangat mempesonakan.

3. Manusia
Sebab ciptaan Tuhan yang Maha Agung ini terlalu sempurna. Sangat bersyukur krn aku diberi peluang mjdi salah seorg drpd mnusia n diberi peluang melihat dunia yang begitu Indah.

4. Flora dan Fauna
Tanpanya tak mungkin hidup kita akan lenkgap n kita juga x kan mdpt udara yg segarkan. Jadi jagalah Alam Flora n Fauna kita sebaik mungkin sblum ianya pupus selama2nya.. :)

5. Laut, Pantai, Sungai, Air Terjun ETC
sebab suka sangat main AIR :P.. juga sangat suka melihat keindahanya..


5 perkara yang dibenci:

1. Hipokrit
Mungkin bnyak sngt terkena dgn org2 yg camni. So aku x suka sngt org yg hipokrit ataupun bermuka2 atau dengan Tepatnya Talam 2 Muka.. X best la klu prangai camni...:(

2. Orang yg Berlagak
Tutama pkrja Fast Food... Akupun pnah keja gak tmpat2 camtu. X tau knapa stngah budak yg kerja kt tmpai ni diaorg nk blagak sngt sdangkn bukannya Mahalpun pendapatan diaorg Neh.. Tp entahla.. best kut dpt BLAGAK..

3. Orang yg Smoking (lebih2 lg Gal)
sama la kita ekino :).. diaorg yg isap rokok kita yg dpt pnyakit. yg bestnya pompuan pun nk join skali.. cam best sngt hisap rokok tu. pastu kt tmpat awampun nk isap rokok gak..ntahlah.. mbazir lg sronok dr mnyimpan...:)

4. Apa yg dirancangkn x mjadi
Aku suka merancang tp selalunya apa yg b'laku x pnah mngikut perancangan aku tu..:) Aku benci sangat keadaan tu.. tapi aku menerimanya dngan REDHA..:)

5. Sikap Malas
ni masalah utama aku.. dr dulu smpai skang aku cuba mjdi org yg paling rajin didunia wlupun knyataannya tercapai x lbih 50%...ha3 aku bukan pmalas sngt sbnarnya cuma aku leka n suka btangguh..:P


5 insan seterusnya yang akan di tag ialah...

1. Yunakira
2. Shaya
3. Zuhdi
4. Yonna
5. Juice

6 Comments On "¥ tAg ¥"

CAHAYA Says:
April 11, 2009 at 6:05 AM

rajinnya buat tag! :P

cahaya bulan Says:
April 11, 2009 at 12:42 PM

he3. bukannya rajin. baru blaja ha3.. ketinggalanya lah..:) cahaya x der tag ke nk bg kat moonlight..:)

Kipas Says:
April 11, 2009 at 1:00 PM

wahh... ade company sendiri... hebat2...

cahaya bulan Says:
April 11, 2009 at 2:25 PM

co. kecik2 jer.. kipas pun leh wat.. :) janji ada cita2 dan keazaman yg kuat..(ceeeewahhh)

Mrhomestay Says:
April 12, 2009 at 4:25 PM

sesuatu yang bagus - thanks for 5 things.

cahaya bulan Says:
April 14, 2009 at 5:05 PM

thanks 4 u 2 skydiverktn :)