5/6/09 12:37 PM

¥ 100 fOllOwEr!!! ¥


Tahniah Intan Nurul Fateha kerana telah selamat menjadi FOLLOWER aku yang ke-100 :).
Terima kasih diucapkan kepada beliau kerana sudi menjadikan diri beliau orang yang ke-100 folow blog aku nih...

Anda sangat bertuah hari ini kerana memenangi hadiah berupa PERCUTIAN PERGI X BALIK2 KE IRAQ :) ( nanti email ya klu nak tuntut hadiah ni :)) Jangan marah SIS, gurau je k..:)

Sempena aku dah ada 100 fOllOwEr nie :) Aku ingat nak Create AWARD special dan khas untuk kamu semua yang sudi 'MemfolloW" aku Insan Kerdil yg x Semenggah Mana dalam Dunia BlOggInG nie...:)

Thanks BabE n DudE!!! YoU ROCK!! (cam GUITAR HERO pulak..:))

P/s: Teruskan ya membaca dan melawat blog aku nih.. Sayang kamu semua...:)

Cow Cin Cow



4 Comments On "¥ 100 fOllOwEr!!! ¥"

May 6, 2009 at 12:59 PM

.hehehe kite urg yg ke100 ek :P
.wahhh bestnye!

.btw da buat lum yg kite ajar tu? :P

D' Perfume Says:
May 6, 2009 at 2:30 PM

hoho..

bg lah adiah ke pe..

ni bg award.. :D

hihi..tahniah!..terus kn berblogging..

wat cpt nye blog tuh.. :P

nak tuntut!..hihi

AkuAyie Says:
May 6, 2009 at 7:56 PM

congrats!! =D

nanti amik taw my 100 follower awards! cucuk je mata kt my page

boboiz Says:
May 8, 2009 at 12:30 PM

salah satu kenapa aku buat enry pasal follower adalah disebabkan enrty2 macam kamu...huhu