5/6/09 4:23 PM

¥ bAntUAn RP ¥



Buat semua follower dan pembaca2 blog sekalian alam.. sama ada yg memang datang untuk menyinggah ataupun yang tersinggah... Boley tak bantu aku menyelesaikan masalah yang sedang memeningkan kepala aku ni...:)

Kepada sesiapa yang berbaik hati dan mempunyai contoh RP iaitu dalam nama panjangnya RANCANGAN PERNIAGAAN boleh x email kat aku contoh yang dah dibuat, tak kisahla bisnes apa, kalau MEDICAL lagi bagus...sebab aku supply barang2 medical..:)

Sebab sekarang ni aku tengah buat permohonan Pinjaman so RP ni memainkan peranan penting untuk aku dapat pinjaman tu. sekarang RP aku da siap dalam 50% tapi ada lg mda yang tak complete dan aku buntu tuk siapkannya..:)

So kepada sesiapa yang dapat membantu, dapatlah kiranya mengemailkan aku soft copy RP tu ker cahayabulan@gmail.com. Bantuan yang anda berikan amatlah aku hargai. Hanya Tuhan saja yang dapat membalas jasa dan budi baik korang :)..

sekian timer kasih...

COW CIN COW

 

5 Comments On "¥ bAntUAn RP ¥"

D' Perfume Says:
May 6, 2009 at 5:33 PM

adoyai!!..

sian nye..

ekino tak de lah..

(ceh!pura2 mau tolong pdhal tak taw pape pn)..

:D

tak pe..nnt mst de yg menolong..hihi

sabar ye..

:P

CAHAYA Says:
May 6, 2009 at 9:50 PM

proposal ke? uish, ada kot simpan. Nanti Cahaya cuba carik kalau ada lagi soft copy dalam PC ni.

Tak janji tau. Cuba tgk dulu. :P

p/s: Btw, good luck in your future business!

cahaya bulan Says:
May 7, 2009 at 1:31 AM

EKINO - Thanks darling..

CAHAYA - Ya ke? thanks ya.. klu x jumpa x pelah... klu ada, nt email ya.. terima kasih banyak2..:)

Saya Says:
May 7, 2009 at 4:32 AM

gud luck sis..

cahaya bulan Says:
May 8, 2009 at 2:36 PM

Thanks! Sis!