5/7/09 2:04 AM

¥ bErApA lAjU kOrUnk mEnAIp? ¥















Tadi aku boring2.. 

so aku jejalan la kat blog2 yg sudi datang bertegur sapa ngn blog aku... 

salah satunya yang aku menyinggah kat blog WAN,  pastu terjumpa la menda ni kat blog dia :) MalaysiaN sPEEDTESt


Lepas aku baca post dia, Aku pun clicklah kat link tuh.. 
actualy link tu adalah website tuk kita test berapa laju dan berapa WPM (word per minute) kita menaip...

Akupun sesaja ler main2 :).. nak tengok gak brapa laju aku leh taip (hi3)...:)
dan inilah result dia..

Pertama Kali Aku Cuba :-

Kamu menaip 311 aksara seminit
you mendapat 
42 perkataan betul dan
kamu mendapat 
5 perkataan salah


42 perkataan

Speedtest

42 jer... ada banyak salah lak tu..:) Focus2! 

Aku Cuba Lagi tuk Kali yg Ke-2 :- 

Kamu menaip 317 aksara seminit
you mendapat 
47 perkataan betul dan
kamu mendapat 
0 perkataan salah


47 perkataan

Speed test

laaaa... 47 jer...:( Masih lagi x puas hati :) 

(biasalah human being x penah puas dengan apa yg ada he3)


Cuba Tuk Kali yg Ke-3 :-

Kamu menaip 313 aksara seminit
you mendapat 
48 perkataan betul dan
kamu mendapat 
0 perkataan salah


48 perkataan

Speed test

Masih lagi x best sebab aku target nak 50 perkataan seminit dan x der salah.. 

So i'll give another try :)


Percubaan Utk Kali ke-4:-

Kamu menaip 341 aksara seminit
you mendapat 
54 perkataan betul dan
kamu mendapat 
1 perkataan salah


54 perkataan

Speedtest

Sekali! more than 50 :) da ok tapi ada salah satu.. sakit hati betulll.. 
dan saya try untuk kesekian kalinya dan ini adalah Final...MUKTAMAD ;)

Acu Cubo Tra Test - Ke-5 :) :-

Kamu menaip 357 aksara seminit
you mendapat 
55 perkataan betul dan
kamu mendapat 
0 perkataan salah


55 perkataan

Speedtest

YEIY! YAHOO! YUPI! Bestnya..akhirnya aku dapat jugak over than 50 dan semua perkataan BETUL!!!!!! Nanti next time aku nak try dapat kan 70wpm pulak!! :) (kan da kata manusia x pernah puas..ha3)

Korunk semua cubala nanti ya.. :) kalau x der kerja la, ataupun kalau suka menaip boley la buang masa kat sini kejap he3.. 

Adios Amigos....

Cow Cin Cow....:)


3 Comments On "¥ bErApA lAjU kOrUnk mEnAIp? ¥"

Saya Says:
May 7, 2009 at 3:48 AM

wah..mcm best jer mende alah tu..

D' Perfume Says:
May 7, 2009 at 11:49 AM

cahaya..

ekino try wat taw!..

n post kat blog :P

hihi

cahaya bulan Says:
May 8, 2009 at 12:21 PM

SHAYA - a'ah.. best.. try ler nnt..

EKINO - boley2..:)